5 تعليقات

  1. ليه الكره والعداء علنا ازاى حادث فردى
    ربنا موجود ومش بينسى اولاده
    عجبتنى صورة مروة والتعليق عجبنى اكتر
    ولسة حوادث فردية

  2. والله يا جماعه انا خايف احنا عايشين فى بلد واحده وخايف ييجى يوم نمشى نقتل فى بعض انا اعرف ان اللى يمد ايده على التانى سواء مسلم او مسيحى تتقطع ايده اللى يمد ايده على اى انسان تتقطع ايده انا ليه اصحاب كتير مسيحيين وبحبهم والله بجد بس خايف قلبهم يتغير من ناحيتى بسبب اللى بيحصل ده بس برضه نتاكد من الموضوع ده والا هتبقى مصيبه وانا عارف انكو هتقولوا المصيبه حصلت خلاص***انا مسلم وارجو مكنش تطفلت على موقعكم الكريم وارجو مكنش ضايقتكم

  3. الي محمد عماد نحن المسيحين نحب كل الناس و نبارك حتي من يرسل الينا لعنة نرسل له بركه .و أتمني أن يعم السلام أرجاء مصرنا الحبيبه لنعيش كلنا فيها بسلام و يعيش فينا السلام و ألا نعطي فرصة للشيطان عدو الخير أن يجلس بداخلنا و يربع . مع تحياتي.

اترك رد

